.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ولادیمیر پوتین گفت آمریکا مسئول تمام هرج‌ومرج در افغانستان، اوکراین، فلسطین و عراق است و آمریکا به ادامه هرج و مرج در خاورمیانه نیاز دارد. ولادیمیر پوتین: آمریکا مسئول تمام هرج و مرج در افغانستان و فلسطین است
ولادیمیر پوتین گفت آمریکا مسئول تمام هرج‌ومرج در افغانستان، اوکراین، فلسطین و عراق است و آمریکا به ادامه هرج و مرج در خاورمیانه نیاز دارد.(ادامه)
رئیس رسانه ملی از برخورد و توبیخ آن دسته از مجریانی که در فضای مجازی اقدام به حاشیه‌سازی کردند، خبر داد. جبلی: مجریان حاشیه‌ساز توبیخ شدند
رئیس رسانه ملی از برخورد و توبیخ آن دسته از مجریانی که در فضای مجازی اقدام به حاشیه‌سازی کردند، خبر داد.(ادامه)
لکنت زبان در گرانیگاه اطلاع‌رسانی (يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و .... پیگیری شخص رئیس سازمان برای تامین مرغ مازندران و پایتخت مانع از سفر به روسیه شد / هرگونه قصور در تامين مرغ پايتخت مي تواند بازار كشور را مختل كند / جوجه ریزی در تیرماه 20 درصد افزایش داشت / از انتقادات سازنده استقبال می کنیم
شمال نیوز : در حوزه توليد مرغ، مازندران 11% توليد كشور را داراست كه خود نشان از تلاش‌هاي اين سازمان در حفظ جايگاه مازندران به عنوان پيشاني صنعت طيور كشور است و اين استان توليد گوشت مرغ داخل و ساير استان‌ها را به ويژه تهران به عنوان پايتخت كشور بر عهده دارد و ....(ادامه)
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به .... روایتی جدید از مثلث جلیلی، فتاح و محصولی برای کسب جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری
بايد منتظر ماند و ديد مثلث جليلي - فتاح و محصولي که گويا اولي نقش تئوري پرداز، دومي مجري و سومي پشتيبان تشکيلاتي و مالي را بر عهده دارند، آيا مي توانند پروژه خود را به ....(ادامه)
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است. رانت بی‌سابقه در واگذاری امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی به یک شرکت تازه کار
رییس سازمان دیده بان شفافیت و عدالت در نامه به رئیس جمهور مدعی شده است که امتیاز واردات 13 میلیون تن کالای اساسی بدون رعایت قانون به یک شرکت تازه کار واگذار شده و این رانت بی سابقه است.(ادامه)
قوه قضائیه موضوع جان‌باختن مرحومه امینی را موشکافانه پیگیری خواهد کرد/ برخی افراد در قضیه پیش‌ آمده بد امتحان پس دادند / جایی برای غفلت‌، اقدامات تحریک‌کننده، انتشار مطالب دروغ و انجام اقداماتی که می‌تواند جنبه مجرمانه داشته باشد، باقی نمی‌ماند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که .... استاندار : سرعت قطار بهره وری در استان قابل قبول نیست / رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي : مازندران در تحقق بهره وري در كشور پيشگام است
شمال نیوز : اظهارات استاندار مازندران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در جلسه شورای اداری مازندران پیرامون موضوع مهم بهره وری مطرح شد تناقضاتی داشت که ....(ادامه)
رئيس ستاد اربعين: نياييد! ظرفيت تکميل است
مجید میراحمدی گفت: ظرفیت های عراق و شرایط حاکم بر پایانه های مرزی به هیچ وجه اقتضای مراجعه سایر کسانی که هنوز حرکت نکردند را ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی، «حسينعلي احمدي گرجي» را به ریاست مركز بازرسي و حسابرسي داخلي آستان قدس رضوي منصوب کرد.

یک مازندرانی رئيس مركز بازرسي و حسابرسی داخلی آستان قدس رضوی شد
شمال نیوز: تولیت آستان قدس رضوی با صدور حکمی، «حسينعلي احمدي گرجي» را به ریاست مركز بازرسي و حسابرسي داخلي آستان قدس رضوي منصوب کرد. (ادامه)
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد .

نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم معرفی شد
شمال نیوز: نخستين رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران در دولت سيزدهم منصوب شد و معارفه شد . (ادامه)
انتقاد رئیسی از کندی انتصابات/تسریع در برکناری بانیان مشکلات اقتصادی
اگر چه حساسیت‌های لازم در حوزه انتخاب افراد باعث شده که انتصابات در دولت با کندی صورت گیرد اما تاخیر بیش از حد در تغییر مدیران خسته و ناکارآمد دولت قبل بویژه در بخش‌های اقتصادی ، وعده‌های رئیس جمهور در رفع مشکلات اقتصادی مردم را با اختلال مواجه خواهد کرد.(ادامه)
شتاب اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران
شمال نیوز: اجراي پروژه هاي زيست محيطي در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران شتاب می گیرد .(ادامه)
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند.
دریا و جنگل های شمال زیر کوهی از پسماند / 2 نيروگاه زباله‌سوز در كما!فقط 25 درصد از زباله‌ها بازيافت مي‌شو‌د/
شمال نیوز : انباشت پسماند در استان‌های شمالی هم دریا و هم شالیزار را در معرض جدی قرار داده‌است. زباله‌های زیادی در فاصله بسیار اندک از دریای خزر رها شده اند و شیرابه‌های آن به صورت مستقیم وارد دریا و شالیزارها و با‌غات اطراف می‌شوند. (ادامه)
دولت در همه زمينه‌ها از سرمايه‌ گذاران حمايت می‌کند/ به شهرك‌ها و نواحي صنعتي مازندران علي‌رغم محدوديت‌هاي جدي زمين، 80 هكتار افزوده مي‌شود
(ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد.
رئیس کل جدید بانک مرکزی با حکم رئیس جمهور منصوب شد/ رؤسای كل بانک مرکزی چه کسانی بوده اند؟
پس از برکناری همتی از ریاست بانک مرکزی در روزهای ابتدایی خردادماه، امروز رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت از انتصاب رئیس کل جدید بانک مرکزی خبر داد. (ادامه)
بار سنگین مسئولیت ریاست‌جمهوری! (ديدگاه)
(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید. محمود احمدی‌نژاد: یارانه هر ایرانی باید ۲.۵ میلیون تومان باشد
محمود احمدی‌نژاد اظهار داشته است: آن زمانی که ما آن مبلغ را دادیم، نزدیک بیش از ۴۰ دلار بود. الان هم باید همان را به مردم بدهیم. اگر صد در صد اجرا می کردیم، با قیمت های امروز، ۲/۵ میلیون تومان در ماه به هر ایرانی می رسید.(ادامه)
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت:  چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است. «سیگنال های مذاکره» بین ایران و بایدن
دیوید سنگر در نیویورک تایمز نوشت: چند روز پس از آنکه فاش شد رئیس‌جمهور ترامپ خواستار گزینه‌هایی برای اقدام نظامی علیه سایت اصلی هسته‌ای ایران شده، تهران به ارسال سیگنال‌هایی ضد و نقیض روی آورد. ایران از یک طرف گام بزرگی را برای سرعت بخشیدن به تولید سوخت هسته‌ای خود برداشته و از طرف دیگر آمادگی خود برای گفتگو با جو بایدن رئیس‌جمهور منتخب اعلام کرده است.(ادامه)
زيباكلام: در سال 1400 محمود احمدي‌نژاد رييس جمهور خواهد بود
(ادامه)
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد .  .... اولین دیدار رسمی رئیس جدید سازمان جنگل ها و مراتع با محوریت صنایع چوب و کاغذ مازندران
شمال نیوز : دکتر سعیدی توسعه ی زراعت چوب را از اصلی ترین راهکارهای برون رفت از مشکل تامین چوب دانست و خاطر نشان کرد : می بایست تلاش نمود تا طرحهای توسعه در دستور کار قرار گیرد . ....(ادامه)
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. .... موج دوم کرونا به استان مازندران می رسد ؛ اگر !
شمال نیوز : از سوي ديگر برخي از مسئولان بهداشتی شهرها نيز از مبتلايان به ويروس کوويد 19 که علائم بيماري ندارند و مي‌توانند ناقل باشند، ابراز نگراني کرده‌اند. ....(ادامه)
تمام بدبیاری‌هایِ بدشانس‌‌ترین «روحانیِ» ایران
آخرين چالش تمام رؤساي دولت‌هاي جهان در حال حاضر يک موضوع است؛ «کرونا». (ادامه)
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. صداوسيما متهم اصلی كندی اينترنت
شمال نیوز: اينکه چه ماجرائي پشت پرده عدم واگذاري فرکانس‌هاي خالي در اختيار صداوسيما به وزارت ارتباطات است امري است که فعلا بر بسياري پوشيده است اما نبايد از ياد برد که اين اختلاف ميان وزارت ارتباطات و صدا و سيما صرفا به اعتماد عمومي و رضايت مردم لطمه مي‌زند. (ادامه)
گیلان به آرامش نسبی رسیده است
نمکی گفت: در استان های گیلان و قم موج ورود کرونا نسبت به خروج منفی شده است.(ادامه)
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ... اولویت‌های مجلس یازدهم و وظایف نیروهای جبهه انقلاب
بدون شک عملکرد مجلس یازدهم در یک ساله‌ی پیش‌رو در شکل‌گیری دولت سیزدهم نقش اساسی دارد. مجلس با پای کار آوردن ظرفیت‌های فکری و اجرائی جبهه انقلاب باید سوء ظن‌هایی که به واسطه عملکرد ضعیف مجلس نهم و دهم به مجلس شورای اسلامی به وجود آمده است را از بین ببرد و اعتماد مردم ...(ادامه)
ویروس کرونا؛ سازمان جهانی بهداشت اعلام وضعیت اضطراری کرد با شیوع سریع ویروس کرونا که تعداد مبتلایان آن اکنون به بیش از هشت هزار نفر رسیده سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام وضعیت اضطراری کرد.
ویروس کرونا؛ سازمان جهانی بهداشت اعلام وضعیت اضطراری کرد
ویروس کرونا؛ سازمان جهانی بهداشت اعلام وضعیت اضطراری کرد با شیوع سریع ویروس کرونا که تعداد مبتلایان آن اکنون به بیش از هشت هزار نفر رسیده سازمان جهانی بهداشت روز پنجشنبه اعلام وضعیت اضطراری کرد. (ادامه)
فلسطین در معامله قرن؛ موافقان و مخالفان طرح ترامپ کیستند؟/ نگاهی به نقشه فلسطین نشان می دهد که در طرح های صلح، سرزمین فلسطینیان هر روز کوچک تر می شود. (خبر)
(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 113 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.241 seconds.